Erwin Panofsky

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Erwin Panofsky

Δημοσίευση από City Travellers Την / Το Σαβ Ιαν 23, 2016 11:51 pm



Τρία στρώματα του θέματος ή έννοια

Panofsky σημαντικές συμβολές στη μελέτη της εικονογραφίας, συμπεριλαμβανομένης της ερμηνείας του Γιαν Βαν Άικ του Arnolfini Πορτραίτο (1434, φωτογραφία).
Σε μελέτες σε Εικονολογία Panofsky λεπτομερώς την ιδέα του από τα τρία επίπεδα της ιστορίας της τέχνης κατανόηση:
Δημοτικά ή φυσική ύλη Θέμα: Το πιο βασικό επίπεδο κατανόησης, αυτό το στρώμα αποτελείται από την αντίληψη της καθαρής μορφής του έργου. Πάρτε, για παράδειγμα, έναν πίνακα ζωγραφικής του Μυστικού Δείπνου. Αν σταματήσουμε σε αυτό το πρώτο στρώμα, μια τέτοια κατάσταση θα μπορούσε να εκληφθεί μόνο ως μια ζωγραφική του 13 άνδρες κάθονται σε ένα τραπέζι. Αυτό το πρώτο επίπεδο είναι η πιο βασική κατανόηση του έργου, χωρίς καμία προσθήκη πολιτιστικών γνώσεων.
Δευτεροβάθμιας ή συμβατικό αντικείμενο (εικονογραφία): Αυτό το στρώμα πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα και φέρνει στην εξίσωση πολιτιστική και εικονογραφικά γνώσης. Για παράδειγμα, ένας δυτικός θεατής θα καταλάβουμε ότι η ζωγραφική του 13 άνδρες γύρω από ένα τραπέζι, θα αντιπροσωπεύουν το Μυστικό Δείπνο. Ομοίως, μια αναπαράσταση ενός haloed άνδρα με ένα λιοντάρι θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως μια απεικόνιση του Αγίου Mark.
Τριτοβάθμια ή εγγενή έννοια ή το περιεχόμενο (εικονολογία): Αυτό το επίπεδο λαμβάνει υπόψη τους προσωπικούς, τεχνικούς, και πολιτιστική ιστορία για την κατανόηση του έργου. Εξετάζει τέχνη δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό, αλλά ως προϊόν μιας ιστορικής περιβάλλον. Εργασία σε αυτή την ομάδα, η ιστορικός τέχνης μπορούν να κάνουν ερωτήσεις όπως "γιατί ο καλλιτέχνης να επιλέξει να εκπροσωπεί Ο Μυστικός Δείπνος με αυτόν τον τρόπο;» ή «Γιατί ήταν Αγ Mark; ένα τόσο σημαντικό άγιος στον προστάτη αυτού του έργου «Ουσιαστικά, αυτό το τελευταίο στρώμα είναι μια σύνθεση? είναι η ιστορικός τέχνης ρωτώντας «τι σημαίνουν όλα αυτά;"
Για Panofsky, ήταν σημαντικό να εξεταστούν και τα τρία στρώματα ως ένα εξετάζει αναγεννησιακής τέχνης. Irving Lavin λέει, «ήταν η εμμονή σε, και την αναζήτηση για, πράγμα που σημαίνει, ιδιαίτερα σε μέρη όπου κανείς δεν υποψία υπήρχε-που οδήγησαν Panofsky να κατανοήσουν τέχνη, καθώς δεν είχε προηγούμενο ιστορικό, ως μια πνευματική προσπάθεια στο ίδιο επίπεδο με τα παραδοσιακά φιλελεύθερες τέχνες. »
avatar
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 301
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Erwin Panofsky

Δημοσίευση από City Travellers Την / Το Σαβ Ιαν 23, 2016 11:59 pm

avatar
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 301
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης