City Travellers's argument
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S)

Πήγαινε κάτω

E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S) Empty E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S)

Δημοσίευση από City Travellers Τρι Δεκ 02, 2014 9:36 pm

City Travellers
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

https://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S) Empty Απ: E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S)

Δημοσίευση από City Travellers Τρι Δεκ 02, 2014 9:53 pm

http://dangerfew.blogspot.gr/


Αυτό που το δούλεμα ουσιαστικά παραποιεί δεν είναι ούτε η κατάσταση πραγμάτων στην οποία αναφέρεται, ούτε αυτά που ο ακροατής του πιστεύει γι’ αυτή την κατάσταση πραγμάτων. Αυτό το κάνει η ψευδολογία. Εκείνος που δουλεύει τους άλλους, δεν τους λέει ψέμματα ούτε τους παραπλανά σχετικά με τα πραγματικά γεγονότα. Τους παραπλανά γι’ αυτό που ο ίδιος κάνει.
City Travellers
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

https://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S) Empty Απ: E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S)

Δημοσίευση από City Travellers Τρι Δεκ 02, 2014 9:55 pm

Η καταστροφή χαρακτηρίζει μια σημαντική αλλαγή, μια βίαιη συνειδητοποίηση, μια κατάρρευση. Ταυτόχρονα αλλάζουν οι σύγχρονες «θεωρίες καταστροφών» για τη δημιουργία της ζωής, των πολιτισμών ή των συστημάτων όπως επίσης και πολυάριθμες κινηματογραφικές ταινίες και άλλα προϊόντα πολιτιστικά καθιστούν τις καταστροφές ένα μέσο κάθαρσης και καινούργιας αρχής. Ότι απομένει, η νέα ζωή μοιάζει πιο φωτεινή, πιο αληθινή, πιο σημαντική.
Οι καταστροφές λοιπόν ανοίγουν διφορούμενες προτάσεις που προκύπτουν από συμπυκνωμένους φόβους και τη μετατροπή του συμβολισμού στη νέα αρχή.
Αυτό δεν αφορά μόνο ιστορικά μοντέλα όπως η θεωρία της εξέλιξης αλλά φαντασιώσεις από την καταστροφή του πλανήτη π.χ με τη σύγκρουση με κομήτη ή εξωγήινους ή επιδημίες.
Αυτά τα πανοράματα αντλούν τη δύναμη και τη σαγήνη τους από την σύντηξη των παρορμήσεων και των κοινωνικών εμπειριών π.χ από την τραυματική εμπειρία στην καταστροφική διαδικασία της παγκοσμιοποίησης ή από το συμβολισμό απωθημένης αποδιοργάνωσης και ναρκισσιστικού τραύματος σε οργανώσεις από την αυθόρμητη συνειδητοποίηση της προσωπικής συμμετοχής και ευθύνης και τις κλιματικές καταστροφές. Οι εικόνες συμπυκνώνουν και θεωρήσεις πραγματικών απειλών, προσωπικές εμπλοκές και πραγματική αδυναμία λειτουργίας. Στρέφονται προς την αναγγελία της νέας αρχής – η απειλή έχει ολοκληρωθεί, οι υπαίτιοι έχουν τιμωρηθεί, για τους επιζήσαντες ανοίγεται μια νέα συμφωνία. Η συνειδητή πολιτισμική μετατροπή του φόβου σε ελπίδα μεταβάλλει τις καταστροφές σε εργαστήριο οργάνωσης της υποκειμενικότητας.
Το βασικό μοντέλο τέτοιων σεναρίων καταστροφής μπορεί να είναι πολύ παλιό. (π.χ η πλημμύρα του Νώε, Σόδομα-Γόμορα, η Αποκάλυψη. Αυτά είναι πάντα επίκαιρα. Αφορούν πάντα τη σχέση του μετά και του πριν, την απώλεια, τον ακρωτηριασμό, την τιμωρία και τους φόβους για το μέλλον. Είναι δύσκολο πλέον να ξεχωρίσει κανείς πραγματικά γεγονότα από φαντασίες καταστροφής του κόσμου. Σ’ αυτή τη διαφοροποίηση δουλεύουν τα ΜΜΕ με επιστημονικοφανή σενάρια, «Infotainment» σενάρια επιστημονικής φαντασίας, επιστημονική δημοσιογραφία και κινηματογραφικές ταινίες ανάμεικτα.
Ξαφνικά παρουσιάζονται σκηνές επινοημένων καταστροφών σαν πραγματικές και επίσης είναι τρομακτικό με ποια ευκολία χρησιμοποιεί η ψυχαγωγία πραγματικά ιστορικά γεγονότα. (π.χ απολαύσετε τη μουσική από τον Τιτανικό/Πτώση/Πάθος κ.λ.π).
Οι θεματοποιήσεις καταστροφών λειτουργούν είτε σαν εφησυχασμός εφόσον είναι αντιμετωπίσημες με την υπαρκτή γνώση και προσφέρουν ένα καλό τέλος ή δίνουν την αίσθηση στους θεατές ότι ανήκουν στους προνομιούχους που κατέχουν τη γνώση αντιμετώπισης της καταστροφής είτε καταστέλλουν το φόβο από επικείμενες φυσικές καταστροφές ή κρυμμένους τρομοκράτες.
Ο φόβος ξυπνά την ανάγκη για γνώση, έλεγχο και παρουσία. Το συνέδριο εξετάζει την κοινωνική οργάνωση του φόβου μέσω των ΜΜΕ και της πολιτιστικής επεξεργασίας των καταστροφών. Προσκαλούνται θεωρητικές αναλύσεις διαπολιτισμικές και ιστορικές συγκρίσεις ΜΜΕ και δράση (ποιοτική και ποσοτική).


Έχει επεξεργασθεί από τον/την City Travellers στις Τρι Δεκ 02, 2014 10:13 pm, 1 φορά
City Travellers
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

https://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S) Empty Απ: E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S)

Δημοσίευση από City Travellers Τρι Δεκ 02, 2014 10:00 pm

City Travellers
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

https://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S) Empty Απ: E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S)

Δημοσίευση από City Travellers Τρι Δεκ 02, 2014 10:03 pm

Από την άλλη μεριά, εκείνος που δουλεύει τους άλλους έχει πολύ μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Δεν χρειάζεται να εστιάσει κάπου συγκεκριμένα. Δεν χρειάζεται να εισαγάγει μια παραποίηση σε ένα συγκεκριμένο σημείο και επομένως δεν περιορίζεται από τις αλήθειες που περιβάλλουν αυτό το σημείο, ούτε και χρειάζεται να τις έχει σταθερά υπόψη του. Δεν παραποιεί ένα σημείο του ‘‘κειμένου’’∙ διαστρεβλώνει όλο το ‘‘κείμενο’’.
City Travellers
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

https://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S) Empty Απ: E΄ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΕΜΠΤΗ 5/12/2014 Γ΄ΣΑΙΖΟΝ (γ΄S)

Δημοσίευση από City Travellers Τρι Δεκ 02, 2014 10:06 pm

FEDERICO GARCIA LORKA: ΕΝΑ ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΜΕΝΤΟΝ
 Ναι, τα παιδικά σου χρόνια : τώρα παραμύθι των συντριβανιών.
 - Χόρχε Γκιλλιέν
Ναι, τα παιδικά σου χρόνια: τώρα παραμύθι των συντριβανιών.
Το τρένο κι η γυναίκα που γεμίζει τα ουράνια.
Η απομονωμένη μοναξιά σου στις πανσιόν
κι η μάσκα σου αγνή χωρίς άλλα σημάδια.
Είναι της θάλασσας τα παιδικά τα χρόνια κι η σιωπή σου
εκεί που θρυμματίζονται τα κρύσταλλα της σωφροσύνης.
Είναι η άκαμπτή σου άγνοια εκεί που
το κορμί μου ήτανε περιγραμμένο απ΄τη φωτιά.
Σου ’δωσα πρότυπο αγάπης, άνθρωπε Απολλώνιε,
κλάμα με αποξενωμένο αηδόνι,
όμως, γινόσουν κοφτερός, τροφή των ερειπίων,
για χάρη σύντομων αβέβαιων ονείρων.
Σκέψεις του απέναντι, φως χθεσινό,
δείκτες και σήματα του ίσως.
Η μέση σου από άμμο που δεν ησυχάζει
ακολουθεί μονάχα χνάρια που δεν ανεβαίνουν τα σκαλιά.
Όμως εγώ πρέπει να ψάξω σ’ όλες τις γωνιές
τη χλιαρή ψυχή σου τη χωρίς εσένα που δεν σε κατανοεί,
με τη θλίψη ενός δειλού Απόλλωνα
με την οποία έσκισα τη μάσκα που φοράς.
Εκεί, λιοντάρι, εκεί, φούρια των ουρανών
εκεί θα σε αφήσω τα μάγουλά μου να βοσκήσεις
εκεί άλογο θαλασσί της τρέλας μου,
παλμέ του νεφελώματος και λεπτοδείχτη ρολογιού.
Πρέπει να ψάξω για τις πέτρες του σκορπιού
και τα φορέματα της μάνας κοριτσιού σου,
θρήνε του μεσονύκτιου και ύφασμα σκισμένο,
που τη σελήνη σκούπισε απ’ τους κροτάφους του νεκρού.
Ναι, τα παιδικά σου χρόνια: παραμύθι πια γεμάτο συντριβάνια.
Παράξενη ψυχή του κενού χώρου των φλεβών μου,
μικρή και δίχως ρίζες, εσένανε πρέπει να βρω.
Αγάπη τού πάντοτε, αγάπη, αγάπη τού ποτέ!
Ώ, ναι. Αγαπώ. Αγάπη, αγάπη! Αφήστε με.
Να μην καλύψουνε το στομα μου εκείνοι που αναζητούν
στάχυα του Κρόνου μες στο χιόνι
ή ζώα ευνουχίζουνε για έναν ουρανό,
μια κλινική και ζούγκλα της ανατομίας.
Αγάπη, αγάπη, αγάπη.Της θάλασσας τα παιδικά τα χρόνια.
Η χλιαρή ψυχή σου η χωρίς εσένα που δεν σε κατανοεί. 2
Αγάπη, αγάπη, της ελαφίνας πέταγμα
μεσ΄από της λευκότητας τ’ ατέλειωτο το στήθος.
Τα χρόνια σου τα παιδικά, αγάπη, τα παιδικά σου χρόνια.
Το τρένο κι η γυναίκα η άρχουσα των ουρανών.
Ούτ’ εσύ, ούτ’ εγώ, ούτ’ ο αέρας, ούτε τα φύλλα.
Ναι, τα παιδικά σου χρόνια: τώρα παραμύθι των συντριβανιών.
City Travellers
City Travellers
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 328
Ημερομηνία εγγραφής : 05/11/2013
Τόπος : Athens, Greece

https://citytravellers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης